Předplatné
Obecně:
Tabulku můžete posunovat doprava.
Znalosti (testované učivo a zlepšení v látce) |
Dovednosti (rozvržení času, záznamový arch, pravidla) |
Sebevědomí (strategie, eliminace stresu, klid a pohoda) |
|
---|---|---|---|
neomezeně (21 účastí) |
|||
10 účastí | |||
5 účastí | |||
3 účasti | |||
1 účast |
Podrobně:
Tabulku můžete posunovat doprava.
S tímto předplatným: | mám jistotu, že: | |
---|---|---|
21 účastí (neomezeně) |
Jsem prošel opakovaně celý arzenál Cermat typových úloh; | |
Díky praxi a výuce není typ otázky a okruh učiva, který by mě v testu překvapil, chytákům se směju; | ||
Bodování, opravování a průběh zkoušky znám jako svoje boty, klidně bych mohl být zadávající učitel; | ||
Mám vlastní odzkoušenou a praxí vypilovanou strategii – prostě vím, co mám dělat; | ||
Mockrát jsem zažil stres z cizí školy a plné třídy, umím se s nervozitou poprat; | ||
Čas mě netrápí, jsem zvyklý ho umět rozvrhnout a poradím si, i když nestíhám. | ||
10 účastí | Prošel jsem všechny typové úloh Cermat; | |
Díky praxi a výuce bezpečně poznám typy otázek a okruh učiva, s většinou chytáků si poradím; | ||
Bodování, opravování a průběh zkoušky znám jako svoje boty; | ||
Mám vlastní odzkoušenou strategii – znám svoje silné a slabé stránky a podle toho pracuji; | ||
Mockrát jsem zažil stres z cizí školy a plné třídy, umím se s nervozitou poprat; | ||
Čas si umím rozvrhnout a poradím si, i když nestíhám. | ||
5 účastí | Prošel jsem většinu typových úloh Cermatu; | |
Orientuji se v komplexnosti úloh – poznám okruhy učiva a se základními chytáky si poradím; | ||
Bodování, opravování a průběh zkoušky mě nepřekvapí; | ||
Z výuky a ze svých testů mám dostatek podkladů pro tvorbu vlastní testové strategie, kterou budu dále pilovat; | ||
Zažil jsem nervozitu z cizí školy a plné třídy, vím, jak moc mě stres ovlivňuje a jak s ním pracovat; | ||
Vím, jak zvládám testy časově a umím si čas lépe rozvrhnout. | ||
3 účasti | Prošel jsem část typových úloh Cermatu; | |
Vím, jak vypadá Cermat test z ČJ a z M – vidím typové úlohy, poznám jeho rozsah testu; | ||
Vím, jak na tom jsem (popř. co se musím doučit) + jak komplexní / náročné úlohy jsou; | ||
Spolehlivě pracuji se záznamovým arch, kam se píší všechny odpovědi; | ||
Znám podmínky ostré zkoušky včetně časomíry a různých požadavků (obtahování rýsování apod.); | ||
Mám své testy obodované dle Cermat hodnocení, díky výuce znám možnosti řešení; | ||
Díky opakované návštěvě vím, zdali se zlepšuji a jakou roli u mě hraje stres; | ||
1 účast | Vím, jak vypadá Cermat test z ČJ a z M – vidím typové úlohy, poznám jeho rozsah testu; | |
Výuka mi ukáže, jak komplexní / náročné úlohy jsou, porovnám je s tím, co děláme na ZŠ; | ||
Zkusím záznamový arch, kam se píší všechny odpovědi; | ||
Zkusím si podmínky ostré zkoušky včetně časomíry a různých požadavků (obtahování rýsování apod.); | ||
Mám své testy obodované dle Cermat hodnocení; | ||
Zažiju atmosféru zkoušky, stres a nervozitu z cizího prostředí. |